.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عزم جدي مسئولان مازندران در تأمين حقوق شهروندان

دادستان ساري با تأکيد بر لزوم رعايت شئونات اسلامي و اخلاقي در سواحل درياي خزر گفت: مجموعه مديران استان براي تأمين حقوق شهروندان و برخورداري مسافران و گردشگران از مواهب طبيعي مازندران عزمي جدي و قاطع دارند.

به گزارش شمال نیوز ، حجت الاسلام و المسلمين جعفري در جلسه ويژه ساماندهي طرح سواحل درياي مازندران با گراميداشت و تبريک اعياد شعبانيه اين ايام را فرصت مغتنمي جهت بهره‌برداري از فيوضات ماه مبارک رمضان دانست و گفت: بايد با توبه و استغفار از درگاه الهي، بخشش و رحمت حضرت حق را طلب کنيم.
دادستان ساري در ادامه با اشاره به نقش دادستان به عنوان مدعي العموم در دفاع از حقوق آحاد جامعه و نظارت بر حسن و اجراي قانون اظهار داشت:‌بي‌اعتنايي، بي توجهي و ناديده گرفتن حقوق مردم برخلاف قانون ومقررات است و مدعي العموم در اين راستا موظف است تا در حسن استيفاي حقوق مردم با اين موارد برخورد کند.
حجت الاسلام و المسلمين جعفري با اشاره به مسافرت انبوهي از مردم کشورمان به استان مازندران گفت: اين افراد داراي حقوقي هستند که اولين حق آنها اقامت آنها بصورت سالم و صحيح و در حد معقول و منطقي است.
وي ادامه داد: اين حق بايد در مسائل امنيتي، خدماتي و رفاهي شناخته شود.
وي بااشاره به عزم جدي مسئولان استاني در ايجاد و زمينه جهت رعايت حقوق مسافران تصريح کرد: با اين مورد متأسفانه کمبودها و کاستي‌ها در اين بين وجود دارد که تاکنون تلاش کافي براي حل آنان صورت نگرفته است.
اين مقام قضايي بر لزوم بهره‌برداري درست و اصولي از مواهب خدادادي از جمله دريا تأکيد کرد و گفت:‌نبايد به بهانه استفاده از منابع طبيعي زمينه بي حرمتي به ارزشهاي اخلاقي و اسلامي فراهم شود.
جعفري نسبت به بروز برخي بدحجابي‌ها در سواحل خزر هشدار داد و افزود: قوانين موجود، پلاژهاي خصوصي ساحلي و ييلاقي را نيز در بر مي‌گيرد و در صورت عدم رعايت مسايل اخلاقي، با مديران اين واحدها برخورد خواهد شد.
وي اظهار داشت: مسئولان دولتي نبايد ملاحظه‌اي در گفتن پاره‌اي مشکلات داشته باشند چرا که نواقص با صراحت بيان و شفاف سازي رفع شده و ضعف‌ها با تلاش به قوت تبديل مي‌شوند.
دادستان مرکز استان مازندران با اشاره به در پيش بودن ماه مبارک رمضان ادامه داد: از هم اکنون مديران پلاژها و شهرک‌هاي ساحلي بايد برنامه ريزي‌هاي لازم براي چگونگي پذيرش مسافران در اين ايام را انجام دهند.

محمود احمدي - خبرنگار شمال‌نيوز


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.336 seconds.